torek, 19. oktober 2010

novo v stanovanju/new in the flat

že neki časa nazaj sem dobila v dar stol. morem priznat da je bla simpatija na prvi uč. ko je bil pa še tak udobn za sedet, pa sploh. hvala anč :) kasneje mi ni dalo mira in je ratalo tole. super mi je blo ukvarjat se spet z barvami in potiskom. morem pa še to povedat, da je stric, ki ga je obleku, nardil več kot odlično delo. in še zraven sem bla, ko je oblaču stol. jako jako zanimivo.
some time ago, i got a chair as a gift. i have to admit, it was love right away. and then later, when i realized how comfortable it is, even more. thanks anč :) it didn't leave me in peace. i had to do this. it was great again to work with the colors and the printing. and this more i have to say. the guy that did the work after the print was done, did a great job. and i was there, watching how things were made. very interesting.

Ni komentarjev:

Objavite komentar