torek, 21. december 2010

gospodinjski kotiček/housewifes' corner

neki nouga, neki ka še nism … hmmm ka bi dans skuhala? tataaa, črna leča, ko za naleš me že kake pol leta čaka u gardenci. i taku .. čist me je prevzela ta njena podoba, bol surova ko kuhana, okus pa je tut vredi. upam sam, da ne napeja, boga isusa.
something new, something i haven't try yet …hmmm, what should i cook today? voila, black lens (?), which is waiting for me around half a year. and so … i was totally taken over by it looks, liked it more raw then cooked, taste is nice. i only hope it will not make me fart hard.

**********in kokosovi poljubci******and coconut kisses********* 

2 komentarja:

  1. no, in? a je napenjalo ali ni???

    OdgovoriIzbriši
  2. bogme da skoraj ni ;) nasvet ata zgleda deluje ... vedno zli vodo v kateri kuhaš stran, potem skoraj ne napenja, pa naj si bo leča ali kiro drugo eksplozivno živilo :)

    OdgovoriIzbriši