sreda, 17. november 2010

hoču veču krišku putera/give me bigger piece of bread butter

včeri se mi je po dolgem času spet zgodilo, da me je kaj na polici v trgovini tolko zamikalo, da sem naredla ene dva kroga mimo artikla, se spomnla zakaj vse zadevo itak rabim, že šla na blagajno brez nje, potem pa tik preden smo prišli na vrsto, tekla po njo :) ja, šlo je za tole bivolje maslo
yesterday, after long long time, it happened that something on the store shelf overtook me so hard that i made two circles around it, recalled all the reasons why i for sure need it, already went to the lady cashier and then, just before she started to count my things, i run to get it :) yes, it was this buffalo butter


eno daleč najlepše dizajniranih živil zadnje čase. malo me je zvijalo ob misli, da je zadeva od bivola (-ice ??), kakšen neki okus bo to, pa itak putra kao ne jem, ker mam kao alergijo na njega pa ... nima veze, tak lepo maslo treba kupit! in ja, je eno boljših masl tudi po okusu. skratka čista zmaga :) kje ga najdete? sur la boutique francaise ;)
it is one of the most beautifully designed food i came across in last times. had some problems with the idea that butter is from buffalo (what taste it will have) and also i should not eat butter because it seems that im allergic on it and … never mind, such a nice butter we must have. and yes, it is one of the best butter we have ever tried. victory it self :) where you can find it? sur la boutique francaise ;)

4 komentarji:

  1. bo kr bivolica dala mleko ja (;
    res lep dizajn, skor za na polici met O:
    kadar sm se jedla mleko, sm probala bivoljo mocarelo, ki mocarela naj bi bla v originalu mende taksna...traume se zdej d:

    OdgovoriIzbriši
  2. ..zanimivo ja, ma tale maslo je res fino, skor ko da bi bil manj masn, čeprav piše ravno obratno :) mal po svežem siru mogoče ...hmmm :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Za nas monoglote, E.Leclerc ?

    OdgovoriIzbriši