ponedeljek, 9. avgust 2010

skoraj veganpita od sadja

zadnjič sem pekla pito. s sadjem, to je slivami, naktarinami in jabolki. nekako sem se odločla ne uporabit jajc in mleka in putra tako da je potem izpadla dejansko skoraj veganska pita. uporabla pa sem 300g moke, malo margarine in soli, cimeta in žlico meda za testo. potem pa nekje kilo sadja vse skupaj in spet eni dve žlici medu za sladkat sadje. pekla sem nekje dobre pol ure do 40 minut na 190 C. pa dober tek. aha, še tole ... zraven zelo paše mrzlo mleko ;)

3 komentarji:

  1. Joj, žlica medu ti je ukradla veganstvo. Ampak zgleda pa - ne za prste polizat, ampak prste popapat! <3 Amam!

    OdgovoriIzbriši
  2. opala, mati matilda, še kako res je ... veš da sn bla tolko vzhičena, da ne bom dala jajca notr, da sploh nism podvomla o veganstvu meda :S
    ha, no sem že temu primerno spremenila tudi nalov objave ;)
    pa hvala za tole :)

    OdgovoriIzbriši